Saturday 30 July 2011

first of all

mula-mula sekali, aku nak gtau yg aku ni belajar di perantauan..so maknanya, aku xleh la nak jadi blogger sepenuh masa..coz, at perantauan tu, uma sewa aku xde ternet...gila pedalaman kan kawasan uma sewa aku tu..hahaha...so, buat masa ni, aku akan story about aku je la kot...maybe tentang aku..tentang diri aku, tentang siapa aku..dan macammacam lagi berkaitan aku..ni bukan kali pertama aku buat blog...ni yg ke berapa ntah...yg lainlain blog aku tu sume hancur...tp yg ni aku nak manage betul2 blog aku ni..aku nak jadikan blog aku ni antara faberet blog..ase2 bole x ? hehehe...buat masa sekarang ni, aku xreti nak dekodeko blog lagi..so, aku da minx tolong adek aku tuk dekodeko kan blog aku...tp skang ni dia x bangun lagi..aish..masalah betol la dia ni..x bg kinder bueno baru tau :)

No comments:

Post a Comment