Friday, 28 October 2011

menanti

hm...aku pun xtau ape kena ngan diri aku ni...kadang epy..kadang sedih...kadang tenang..kadang sakit hati...hurm..selalunya aku sakit hati lepas aku usha fb ex aku tu..hm..aku da tau yg aku akan sakit hati, tp aku tetap nak usha gak...bodohnye la aku ni kan..hmm..aku tau..aku xbole terus bersedih kerna dia..aku pun x bole nak halang hidup dia kan..bia je la at dia tu...kawankawan aku pun da banyak nasihatkan aku...jangan terus bersedih sebab dia..hehe...sayang gak kawankawan aku tu at aku..thanx :) sehubungan dengan itu..ade je merekamereka yg bole buat aku epy..tp masih xde yg boleh mengubah cinta aku pd ex aku..bilala agaknye pompan tu nk muncul dalam idup aku kan..

No comments:

Post a Comment