Thursday 15 September 2011

hadiah bezday kami :)

tahun lepas 14november2010, time bezday aku..dia bg adiah paling bermakna dalam idup aku..adiahnye ialah kehadiran dia dalam idup aku..time ni, satu hari aku kol dia sorang je yg paling lama..kalau sehari 24jam, kami abeskan masa bersama lebih kurang 20jam gitu..hmm..ni anggaran je la kan...

so, tahun ni..masa bezday dia..12september2011..aku kalau boleh xnk bg dia adiah ni..tp dr bulan 2 dia da minx clash..aku cube tuk mempertahankan hubungan kami..tp, nk wat cane..kami memang xbole serasi..so, aku buat keputusan..time bezday dia..aku bg adiah yg dia nak dari bulan 2 iaitu kebebasan..

bisikbisik : so, sekarang awk da dpt kebebasan awak..awk jgn la mesej sy lg k ? sy xnk sakit hati..n sy pun xnk awk sakit ati..thanx..

No comments:

Post a Comment