Thursday 15 September 2011

kisah henfon

sony ericsson hazel j20i

henset ni aku beli bulan 2 aritu..aku beli sempena tuk buat mesej dia sorang je..hehe..dlm tu ada 8000 lebih mesej dari dia je..tp sekarang, aku xnk gune nset ni da..sbb, lau aku gune nset ni..aku mesti nak mesej dia..hmm..xnak la..t aku saket hati..aku xnak rasa saket hati lagi..pedih kan rasa saket hati tu..mulamula aku ngat aku nak jual je nset ni..hmm..tp bila d pk2 kan balik, aku mmg x sggup nak jual..aku xnk jual kenangan aku bersama dia..aku tetap akan simpan nset ni..aku nk simpan at tmpat yg aku xleh tgk..bia aku x ingat kat dia..lgpun, masa dalam hubungan, dia selalu ignore aku..jadi, x salah kan sekarang ni kami da xde pape hubungan aku aku xnk ingat kat dia..



sony ericsson mix walkman wt13i

so, ari selasa aritu aku baru beli nset ni..aku beli sebab aku da xnak guna nset hazel lg..aku nk smpan hazel at uma..nk tggl at uma..xnk bwk blk kolej da..aku xdpt pk cara lain tuk tidak merindui dia..ni je cara yg aku boleh fikir..harap ianya yg terbaik..hmm..dr dulu lg aku trtanyatanya..kenapa la kami x serasi ? kenapa la dia buat aku camni ? aku tau la aku hanya idup at nset je..dunia fantasi..tp x bermakna dia boleh ignore aku kan ? ke dia mmg xpena serius ngan aku ? bila bosan baru dia cari aku..hmm..agaknye camni la kan..sebab, bila dia online facebook, dia selalu ignore aku..bila dia hangout, dia ignore aku..hmm..bia la..benda da jadi..sekarang kiterang pun da xde pape..

bisikbisik : kan aku da cakap..8000 lebih :)





No comments:

Post a Comment