Sunday 31 July 2011

dia yang pertama, aku yang terakhir

dia yang pertama
tentang buah hati jantung paru pedal aku tu..dia adalah cinta pertama aku..dia perempuan pertama bukan keluarga yg aku sayang gila..dia juga perempuan pertama yg bila dia xde, hati aku akan rasa kekurangan...rasa kosong..aku memang sayang giler at dia ni..dia jugalah perempuan pertama yang berjaya menitiskan air mata aku..sayang..iloveyousomuch

aku yang terakhir
hmm..menurut jalan cerita yg dia ceritakan pada aku..sudah terang lagi bersuluh yg aku ni bukan first love dia..agak terkilan juga la..sebab aku lamat menemui dia..tp xpela..aku jumpa gak dengan dia...drpd x jumpe langsung...n aku harap, aku jadi orang terakhir..sayang, sayang sayang b x ?

dia yang pertama aku yang terakhir
sebenanya, x kisah la siapa yg pertama pun..kadang, yang pertama tu hanya seketika..tapi yang terakhir tu la yg akan terus membahagiakan kita..dia da banyak kali dikecewakan oleh lelaki..sampaikan dia sendiri cakap at aku yg dia benci lelaki...mgkin naseb aku baik..dia bukak hati dia sekali lagi untuk menerima aku...itu sebab la aku nak jadi yg terakhir buat dia...aku xnk kecewakan dia...aku xnk dia bersedih sebab menyayangi seorang lelaki lagi..lau ditakdirkan kami berpisah, aku lagi rela dia yang kecewakan aku drpd aku yang kecewakan dia..sebab aku tau, hidup dia akan huru hara kalau aku kecewakan dia..tp aku harap, hubungan kami kekal sampai mati...Ya Allah Ya Tuhan kami, Kau telah tentukan dia yang pertama aku yang terakhir, kini aku berdoa padaMu Ya Allah..jadikanlah dia yang terakhir buatku dan aku yang terakhir buat dia. Amin.

1 comment:

  1. SETIAP PERTEMUAN MESTI DE PERPISAHAN .. SABAU .. SETIAP PE YG JD .. MEST DE HIKMAH DIE ..

    ReplyDelete