Saturday 30 July 2011

the tales of kiwi and sakura

kenapa kiwi dengan sakura yang aku pilih ?
korang tertanya-tanya x ? lau korang x tanya pun aku tetap nak kasi tahu..

the tales of kiwi and sakura..

iced blend kiwi
yeah..ni la punca aku letak kiwi..aku memang gila sangat iced blend kiwi ni..first time aku jumpe iced blend kiwi ni at restoren wwwf at tanjung lumpur kuantan..aku lupe la nama panjang wwwf tu...hehehe...first time aku menikmati iced blend kiwi at situ aku terus jatuh hati padanya..haha..masam dilidah, sejuk di tekak..ni lah yg aku leh ungkapkan dengan iced blend kiwi kesukaan aku tu..hehe

bunga sakura
ni la asal usul nama sakura..mesti korang ingat ni nama sakura dalam cerita naruto or cardcaptor sakura kan ? hehe..xla..senanya sakura tu bunga sakura. ni la bunga yang paling aku gila..kenapa aku gila ? mestila sebab ia cantik..hehe..

the tales of kiwi and sakura
so, berbalik pada the tales of kiwi and sakura...hm, aku da gtau yg aku ni gilakan kiwi dan sakura, xkan korang x dapat nak agak lagi..mestila aku nak gabungkan dua kegilaan aku ni menjadi satu..korang nak tau camne ? aku nak menikmati kelazatan iced blend kiwi sambil menikmati keindahan bunga sakura...tp lau aku nikmati seorang x syok la pula..so, aku da buat keputusan, bila da kawen nanti, aku nak honeymoon at jepun..sayang, lepas kita kawen, kita honeymoon at jepun k ? b nak sayang mengindahkan lagi impian b untuk menikmati kelazatan iced blend kiwi sambil menikmati keindahan bunga sakura di jepun..b nak dengan kehadiran sayang sebagai isteri b, sayang dapat mengindahkan lagi the tales of kiwi and sakura..bolehkan? hehehe..love you sayang..

No comments:

Post a Comment