Sunday, 31 July 2011

ebit oh ebit

korang tau arini aku buat apa ?
haha...arini aku disuruh untuk membuang taik arnab..
sejak aku x balik uma sebulan, da sebulan aku x buat keje ni..
so, alangalang aku da buat, aku nak buktikan la yang aku ni x lupe caracara nak buang taik arnab...haha..
seronok giler !!!

                                               apa macam ? korang x rasa nak join aku ke ?

khusyuk x aku buat keje ? hehe...ebit oh ebit..nape la baru satu hari kena tinggal, ko da membuang banyak giler...huhuhu...

                                                        banyak x ? ni baru satu tingkat

proses pemindahan bahan buangan

macam coklat yg bulatbulat tu :)

kire la da ada bape guni taik arnab ni

e eh..kenapa dia terlepas ?
haha...janganlah risau, dia ni antara arnab yg terjinak yang aku ada

kan aku da cakap...dia jinak..tu la korang..x caye..

nak rasa taik ? :P
lau nak ase, meh la datang uma aku..banyak ebit yg comelcomel yg leh entertain korang


lau nak tengok lagi banyak gambar
klik saje


No comments:

Post a Comment