Sunday 31 July 2011

kenapa aku buat blog ni ?

a'ar kan...kenapa aku buat blog ni kan.. :) ..aku buat sebab aku nak buat la..haha..ceritanya begini..buah hati jantung paru pedal aku baru buat blog..tu yg aku pun menyemangatkan diri aku tuk buat blog juge..hehe..boleh kan aku buat blog sebab orang lain ? ah..lau x boleh pun, blog ni da ada da...korang leh wat ape..nak blok blog aku ? eh jangan la...bg la aku pluang nak ber blog juge..huhu..hm, oleh kerna aku ni baru first day nk ber blog..so, aku xleh nk piki entry yg gempakgempak cam orang lain buat...ape yg terlintas dalam fikiran aku ialah anganangan mengarut aku, impian mengarut aku...haha..lagipun lau aku buat blog ni, leh la aku luahkan perasaan aku at sini...lau ada masalah, leh la aku cerita at sini..eh, korang nak tau siapa buah hati jantung pedal paru aku tu ? hmm...sory la ea..buat masa sekarang ni, aku xleh kenal kan dia lg...malu la...haha...xde la..ade la sebabsebabnya yg tertentu...eh..da la...x mo la cerita bebanyak sal dia..t terlepas kata, terkantoi lak...hehe..

No comments:

Post a Comment