Monday, 1 August 2011

cinta muka buku & take my heart

dua lagu ni ialah lagu faveret aku..lau 2bulan yang lepas, aku x mengenali lagu ini..nak meminatinya apatah lagi..tp bila da harihari aku didodoikan oleh dia dengan lagu ni, dengan perlahan, aku mula meminati 2 lagu ni..memang best la..


cinta muka buku oleh najwa latif




yeah !! kami masih lagi merancang untuk bertemu buat kali pertama..aku x sabar nak jumpe dia..hati ku merontaronta..aku rindu dia..



take my heart by soko


lagu ni lak..aku suke lirik dia..

You can take my heart for a walk on the beach
You can take my heart for a little trip
You can take my heart very close to your heart
You can take my heart forever if you like
..................................................
If I take your heart, I will cherish it every day
If I take your heart, I will heal these old wounds
If I take your heart, it's to make it happy
If I take your heart, it's forever close to mine
sayang..b sayang sangat at sayang..b tau, sayang pun sayang giler at b..

korang da dengar 2 lagu ni ? amacam ? best x ? hehehe...tiap kali aku dengar 2 lagu ni, rindu aku at dia makin kuat..n tibe2, hati ku rasa kosong je..kadangkadang, tibetibe je air mata aku mengalir..

iloveyousomuchdear
sayang jangan tinggal b tau
lau sayang tinggal b,
sapa yang nak nyanyikan lagu ni tuk b ?
sape yang nak buat b gembira lagi ?
sape yang nak wat b sedih lagi ?

3 comments:

  1. haha , lgu lme lahh nie :D
    but xjemu dgr lgu nie :)

    ReplyDelete
  2. haha..memang la lagu lama..tapi baru kenal..so, lagu baru la..hehe :P

    ReplyDelete