Sunday 21 August 2011

miss butterfly !!

dear miss butterfly,


awak marah kat saya ke ?
awak marah kat saya ke sebab saya ignore awak ?
hmm..
awak jangan lah mara at saya ea ?
saya minta maaf sangatsangat..
saya tak sengaja nak ignore awak..
keadaan yang memaksa saya tuk ignore awak..

miss butterfly,


walaupun awak baru saja muncul dalam idup saya,
saya mengaku..
saya memang perlu awak sangat..
yela..
awak kan tempat saya mengadu naseb..
awak kan tempat saya luahkan perasaan..
bila prince kiwi ada masalah ngan princess sakura,
saya mesti cari awak..
saya akan cerita at awak..
awak jangan mara saya lagi ea ?

miss butterfly,


saya janji..
t saya x ignore awak lagi..
harihari saya akan tanya khabar awak..
so..
sekarang ni, awak x payahlah merajuk lagi k ?
please ?

bisikbisik : kalau la awak, miss butterfly, ada versi manusia, mesti awak bukan sahaja jadi tempat saya mengadu naseb, meluah perasaan kan ? mesti awak cuba untuk buat saya ketawa di masa senyuman saya hilang di wajah saya..kankan..

No comments:

Post a Comment