Monday 22 August 2011

kecewa plus keliru equal ??

dear miss butterfly,


saya kecewa sangat dengan princess sakura..
dia lebih pentingkan kawan dia dari saya..
hmm..
nak wat cane..
kawankawan dia at dunia realiti dia..
saya ni..
hanya hidup dalam dunia fon yg sering ditinggalkannya..
hmm..
kenapa la dia sanggup buat saya macam ni ?
miss butterfly !! tolong lah aku..
tiap masa dan ketika kami asek gadoh saje..

miss butterfly,


skang ni saya nga keliru..
keliru dengan perasaan saya..
keliru dengan perasaan dia..
hmm..
ape yang patut saya buat sekarang ni ?
patut ke saya terus bersabar ?
atau
patut ke saya putus asa saja ?
atau
patut ke saya....oh tidak..dosadosa..
kihkihkih...

bisikbisik : miss butterfly...saya rasa, saya nak cari gak la miss butterfly edisi manusia..

No comments:

Post a Comment