Saturday 27 August 2011

miss...princess...queen...

firstly..kalau orang cakap mereka benci aku, aku x kisah pun..sebab aku tau..perangai macam aku ni memang patut di benci..so, lau mereka nak benci aku, tu hak asasi mereka yang punya perasaan kan..ape aku boleh buat..terima je la..tp lau mak aku, ayah aku, family aku, cikgu2 aku cakap dorang benci aku..sumpah weyh..terasa giler..mb pastu aku memang da x balik da kot..jadi macam orang kena buang negeri..haha..hm..intro je ni..xde kena mengena ngan isi pon..hm..korang nak tau..aku da penat la nak berfantasi lagi..x jadi kenyataan pun..mungkin da sampai masanya aku kembali berpijak di dunia nyata..malas la aku nak update cerita tentang princess sakura dalam fantasi aku..da xde idea da..n yg pasti bukan epi ending..haha..tp walau ape pon..dia tetap sakura dan satusatunya sakura dalam idup aku..dengan ini, tamatlah ceritera tentang sakura dalam idup aku..hehe..just go and live your life..thanx..

bisikbisik : so, sekarang aku bolehla fokus tuk mencari miss butterfly versi manusia tuk dijadikan princess butterfly sekaligus menjadi queen butterfly..hehe.. 

No comments:

Post a Comment